Fokus på god service hos HigherCare
Fokus på god service hos HigherCare
I HigherCare er god service kernen i vores arbejde. Vi stræber hver dag efter at levere service af høj kvalitet til både vores kunder og medarbejdere, da vi mener, at ægte service og professionelt arbejde skaber en positiv forskel.
kl. 06.00 til 24.00
365 dage om året
I praksis betyder dette, at vi i HigherCare konstant arbejder på at sikre:
-
Hurtig tilbagemelding
-
Høj dækningsgrad
-
Kontinuitet i vikarbeskæftigelsen
-
Den rette personprofil til opgaven
-
Personlig og løsningsorienteret dialog
Vi er tilgængelige for at assistere både kunder og vikarer hele året rundt, 365 dage om året, fra kl. 06.00 til 24.00 på telefon 31 65 47 53. Her kan man bestille vikarer og få information om igangværende og planlagte vagtforløb. Vores vikarer på vagt har også adgang til HigherCare's support i ovenstående tidsrum. Vi tilbyder hjælp til praktiske situationer og faglig bistand efter behov.
HigherCare's hovedkontor og administration ligger på Venøgade 22 4tv
Vi tilbyder veluddannede vikarer til:
-
Akutte og dag-til-dag vikariater
-
Længerevarende vikariater
-
Try and Hire-forløb
-
Større rekrutterings- og bemandingsopgaver
I HigherCare er timelønnen baseret på de respektive overenskomster.
Bestilling af vikarer kan foretages på fire forskellige måder:
-
Direkte via telefon
-
Via SMS
-
Elektronisk via mail
-
Online bestilling
Uanset hvilken bestillingsmetode der vælges, er der altid hurtig svartid og tilbagemelding i den ønskede form.